Известие

Collapse
No announcement yet.

ДИНАМО

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ДИНАМО

    Колеги както всики от вас и аз съм маниак и сега съм решил да имам добър ток в колата каквото и да ми струва . Предишната тема на си прецака въпреки благородното желание на Mordohy такаче дайте да умуваме по проблема и да не се караме. Най лесния вариан явно е да се смени динамото с това на 145 а по трудния да се направи опит да се въстанови орегиналното и точно тук дайте предложения какво може да се направи какъф реле регулатор трябва да се земе от къде и тнт все пак по добрия ток е по добро представяне на колата а сички страдаме от кофти алтернаторите на чичко бош. Нека не превръщаме темата в бойно поле

  • #2
    Зилала темата е страхотна и си прав няма смисъл да ес дъвчим за глупости.Ще следя темата защото този проблем и мен преследва.
    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

    Comment


    • #3
      Мене ми е интересно дали ако се смени реле регулатора ще има ефект нов на марели за бошовско динамо е 18 лева
      Last edited by zilala; d.m.y г., 14:55.

      Comment


      • #4
        Колеги днес чистих всякакви видове клеми и най вече тези около стартера и зареждането на празен ход стигна до космическите 13.9 но при консумасиция спада до 13.3-4 решил съм да сменя и реле регулатора с четките да видим ефекта тогава споделяйте опит
        Last edited by zilala; d.m.y г., 12:55.

        Comment


        • #5
          При мен нещата са почти същите на празен ход 14.1,а с консуматорите 13.5.
          Не сам сменял нищо.
          33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
          166 2.4 jtd 150 03г.

          Comment


          • #6
            Обаче трябвя дя държи поне 13.9 с пълна консумация и се чудя как да реша проблема

            Comment


            • #7
              А защо,когато стартирам мотора без да подавам газ и я оставя да работи на място лампичката с акумулаторчето на таблото остава да свети?
              Това означава, че динамото не зарежда след като подам малко газ лампата угасва.
              33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
              166 2.4 jtd 150 03г.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от gelle Покажи съобщение
                А защо,когато стартирам мотора без да подавам газ и я оставя да работи на място лампичката с акумулаторчето на таблото остава да свети?
                Това означава, че динамото не зарежда след като подам малко газ лампата угасва.
                И аз имам абсолутно същия проблем и си мисля че въпросният реле регулатор е виновен за сичко ,той върви комплект с четките и може би ще си стабилизира побожението след смяната им

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от gelle Покажи съобщение
                  А защо,когато стартирам мотора без да подавам газ и я оставя да работи на място лампичката с акумулаторчето на таблото остава да свети?
                  Това означава, че динамото не зарежда след като подам малко газ лампата угасва.
                  Това проблем ли е ? Не съм видял 33ка, която да не го прави това.
                  33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                  Comment


                  • #10
                    Не е проблем,но ме дразни
                    33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
                    166 2.4 jtd 150 03г.

                    Comment


                    • #11
                      дразни макакто каза крис не съм виждал 33-ка която не прави така
                      Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                      Comment


                      • #12
                        Вижте какво постигнах днес със още чистине ,резултатите все още са незадоволителни това е на празен ход без консумация
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          това е нормално напрежение. като се включат консуматори и качиш над 2000 оборота не трябва да пада напрежението под 13,8.
                          крис, щом не си видял 33-ка на която и изгасва лампата,значи не си видял такава с нормално работещо управление на празния ход. като се запали колата, трябва сама да се изфорсира до 2000 оборота и тогава се задейства генератора и ти гасне лампата.
                          точка

                          Comment


                          • #14
                            Ами аз предпочитам да не ми зарежда като паля, отколкото да я форсира на 2000 докато няма мазане. Всеки влак пътници ...
                            33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                            Comment


                            • #15
                              Сега ще отговоря на всичи без Колев и Зилата.На Колев няма какво да му се отговори,прав както винаги,колкото за Зилата,в събота ще има работещ генератор от Лада 2110,пълно копие на тоя на 145.Тия генератори,както и скоростните ни кутии са сбъркани още на чертожната маса.Първо гледат само себе си и второ стареят и отслабват.Защо-писах,ама станаха много професорите и затънахме в блатото на посредственността.Ако намотката и диодите са наред,лечението е външен регулатор,който през едно реле взима опорно напрежение за сравнение ,през едно реле от акумулатора.Тогава напрежението няма да пада,независимо от консумацията.Другия вариант е присаждане на генератор от 145/6.Всякакви приказки,че напрежение под 13.9 е нормално са пълни глупости.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X